5 December

4 dagar och 8 timmar har gått sen jag tog beslutet att försöka sluta röka igen. Tiden håller man koll på för man vill att det ska gå så fort som möjligt framåt. Idag har varit en bra dag, har kännt suget men absolut inte lika starkt som de andra dagarna. Och idag har jag för första gången kännt på riktigt att det här gången kanske det kommer gå på riktigt. För det ska gå den här gången så är det bara. 

Idag kom även Mikaela och Therese hit och umgick under kvällen :) Första gången jag kände röklukt sen jag sluta var idag, och det gick hur bra som helst. Blev inte mer sugen för det! Fast nu känner man åter igen hur äckligt det luktar när man kommer in efter man rökt, haha. Mikaela drog väl hem vid halv elva och Therese och jag gick hem till Carro,Kenny och Ellie en stund! Jag blir mer och mer sugen för varje gång jag träffar lilla Ellie att få en egen liten knodd! :) Gullepluttan! 

Ska väl försöka o slänga mig i säng snart, o sova lite grann. Ska väl passa på att lägga mig i sängen nu när Jonas somnar i soffan så jag slipper försöka sova med hans SNARK i öronen ;). Så godnatt på er! :) 

Det var inte så länge sen Ellie låg i den här magen och mös :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: