30 Januari

Har ingen blogglust längre och min inspiration till att fota har försvunnit, det brukar vara i någon vecka. Sen kommer fotolusten tillbaka så det börjar klia i fingrarna istället :) Har även haft några jobbiga dagar, så mycket är nog på grund av det att man känner att man inte har någon lust att göra något alls. Håller på att vänja av mig med nikotinplåstrena, och ska bara köra på nikotinsnusen hade jag tänkt. Men det är jobbigt, riktigt jobbigt. Men man ska ju vänja av sig och gå igenom det här förr eller senare så varför inte göra det nu och ha det gjort sen? 

Har till och med börjat drömt om ciggaretter igen, och jag är livrädd för att viljan ska försvinna och jag ska sitta där ute på balkongen igen och blossa. Så försöker intala mig själv alla nackdelar, och går in på hemsidor på internet om vad som sker i kroppen när jag slutar för att jag inte ska vilja röka. Det är svårt och det kommer vara det i många år framöver tror jag. 

Jaja, slutpratat om cancerpinnarna. Underbart väder ute idag, skulle vara ett perfekt mysväder att gå ut och fota i. Men har ingen lust och defentivit inte själv heller för den delen. Så det blir nog inget av det skulle jag tro. 
Har faktiskt inte så mycket mer att skriva här nu så nu får jag avrunda! Puss&Kram 

Lekte med en bild på Louise för ettag sen. Den ena har jag redigerat ganska så mycket. Eller mycket mer en vad jag brukar göra med mina porträttbilder. "Sepia" bilden, har jag inte gjort alls mkt med. Vilken blev bäst? 


FÖRE


EFTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: