16 Januari

Hallojsan! :) 

Inget jobb idag heller blev det, bara väntar och väntar :) Blir nog att åka in till stan imorgon och åka runt och visa upp mig och lämna lite cvn, är så dött att gå hemma alltså. Idag så gick jag, Carolina och Ellie hem till Madelene och Isabelle och hälsade på sen gick vi en kortis promenad i regnet :) Trevligt! Sen på hemvägen gick jag upp till Louise på en kaffe och lite tjejsnack, sen har jag bara varit hemma. Såg på Paranormal Activity 3 förrut, läskig som bara den. Men hyffsat bra var den :) 

Jaja, ska snart gå förbi Carolina igen och hämta lite saker jag glömde i hennes vagn förrut :) Sen blir det väl bara att slänga sig i soffan framför datorn och bara slappa skulle jag tro. Ska nog sitta och mixtra lite i photoshop med lite bilder det är alltid kul när man inte har nått att göra :) Får se om det blir nått resultat här på bloggen sen! 

Slänger ut några foton från arkivet! Puss&Kram












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: