12 Januari

Idag har det varit en härlig dag! Först på förmiddagen blev det promenad med Carolina och Madelene och deras två små töser :) Efter det blev det direkt upp till Louise på en kaffe och sen hängde jag med Mattias och henne till stan. Skulle egentligen inte handlat nått men som vanligt kom jag hem med lite smått :) Hittade en jätte söt body till lille Ellie på lager 157, sen så blev det fyra nya kaffekoppar 7.50:- kronor styck, ett klipp! Och sen lite smycken på gina eftersom det var 75% på smycken! Så allt jag fick tag i var ju klipp i alla fall ;) Sen mötte vi upp Jonas efter jobbet och avslutade dagen med kinabufé, mums! Sen avslutades kvällen uppe hos Louise och Mattias! Härligt. 

Imorgon får vi se vad som dyker upp, man vet aldrig om man får jobba så man får hoppas på att det ringer i telefonen. Imorgon ska jag i alla fall fota med Louise tror jag och sen får vi se om det blir någon fotning hemma hos Madelene imorgon :) Nu ska jag nog bege mig ner i sängen ifall det skulle ringa i telefon imorgonbitti! Man vet aldrig :) 

Puss&Kram slänger in några fler bilder på lilla Ellan också! :) 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: