Ingen inspiration

Ingen inspiration ännu vad det gäller foto eller något annat tyvärr, så detta blir inget roligt inlägg detta heller. Ett kort sådant också tror jag. Får se om jag kommer ut och fotar något imorgon, skulle vara skönt att trotsa sin lust lite :) Min syster ligger på intensiven, så har ingen lust till nått för tillfället. Man blir lite dämpad när det händer saker med dem men älskar. Men allt ska gå bra, för syrran är stark hon en riktig kämpe systra min! 

Snart är det helg igen, ska åka o hälsa på syster igen då tänkte jag. Sen skulle jag vilja hitta på nått roligt för att skingra tankarna till ett annat håll för en stund. Men vi får se vad som sker helt enkelt. 

Jaja, ska mysa vidare i soffan med mina fina skatter här hemma nu <3 Slänger ut lite gamla kort på Nemo&Pim, så det blir ett lite roligare inlägg med foton! 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: