Fotografering med Louise


Igår hade jag en barnfotografering med två barn. En på 9 månader och en på 4 år! Hur goa som helst, och det hade inga problem att vara glada heller :) Tyvärr så kommer inga av dem bilderna ut här på bloggen med respekt av föräldrarna :) Bilderna blev jätte bra i alla fall!

Blev fotning idag med Louise! Har massor av riktigt bra bilder att visa er kan jag säga, blev hur nöjd som helst redan på plats, så nu är det bara redigeringen som återstår! Med snygga Louise är det inte så svårt att få riktigt bra bilder kan jag säga :) Något tjuvkik kommer nog ut senare eller imorgon på bloggen :) Puss&Kram

 


Kommentarer
Postat av: Tessan

Fina Louise :) du får du fota mig snart eempaa:D vill ha lite nya och du är ju bäst påt :)

2012-04-24 @ 23:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: