Redigerar och redigerar

Ja, det sitter jag och gör just nu. Håller på med bilderna på Emma, det tar sin lilla tid som sagt men roligt är det. 
Har hunnit med att städa här hemma så skönt att ha det gjort, skulle vilja tvätta imorgon men självklart finns det ingen tvättid i tvättstugan. Det negativa med att inte ha någon här uppe i lägenheten. På tisdag ska jag jobba igen på dagiset, mysigt att träffa alla små gulliga barn igen :) 

Jaja, nu ska jag väl fortsätta med bilderna! Hejochhopp! 
Slänger in tre bilder som jag är klar med på Emma när jag endå håller på! 







Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Tack vad gullig du är!! Dina bilder är också jättefina! Ja vilket bra tips - ska kolla på det någon dag! :)

2011-09-13 @ 07:59:53 - http://bilderavelin.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla _ Fotograf

Åh gillar tvåan :)!!



Kul att du är med i tävlingen!

2011-10-20 @ 09:25:10 - http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: