18 September

Nu är helgen över, och inatt har inte varit en bra natt. Har haft migränliknande huvudvärk och det har värkt i axlar och nacke. Hoppas verkligen inte det är ett tecken på att jag börjar bli sjuk, för i veckan har jag ju lite jobb igen :)
Igår var Mikaela här och vi satt och prata och åt lite god smoothie och hade det bra! Dock var både hon och jag ganska så sega och riktigt trötta. Jag skulle kunnat gå och lägga mig vid 8 om det var så, det blir det nog ikväll om jag känner mig lika trött för inatt har jag inte sovit många timmar. Så jag orkar upp och jobba imorgon. 

Ja, snart ska Jonas och jag iväg till Svärtinge hem till pappis. Ska äta lite mat och umgås, Kerstin har jag ju träffat när jag jobbat i alla fall ;). Men pappa och lillebror har jag inte träffat på flera månader. Så det är verkligen på tiden nu. Sen blir det väl bara lugnt och skönt när man kommer hem, slänge sig i soffan och se klart nya Irene Huss som både Jonas och jag somnade till igår kväll i soffan :) 

Hoppas ni alla haft en bra helg! Puss&Kram 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: