Dålig uppdatering

Ja, jag vet. Riktig dålig uppdatering här på bloggen. Men jag har ju verkligen så svårt till att få motivation till att sätta mig vid datorn och gå in på bloggen och printa ner nått eller lägga ut lite bilder. Det kommer och går helt enkelt. 

I helgen är jag alldeles själv hemma. Jonas har åkt iväg till skärgården med massa fiskegrabbar och ska fiska och ha det mysigt med sina vänner. Så Chippen och jag får sova själva, men det går det också :) Får se vad man hittar på, ska i alla fall fota lite. Fota lite igår (inomhusbilder pga. regnet). Försökte fota lite rök med hjälp av rökelser, men vill inte ha rökelserna inne eftersom de inte luktar något värst gott så jag höll på ute på balkongen, men det gick ju inte eftersom det blåste som bara den. Sen fotade jag lite annat smått och gått här hemma, men tyvärr har jag inte öagt in några bilder än på datorn. 

Jaja, idag blir det väl att mysa framför idol i alla fall. Längtar verkligen till man får höra Molly med en av mina favoritlåtar Adele - Set fire to the rain, hon kommer verkligen kunna göra den låten så bra man bara kan göra den när man inte är Adele . För det finns nog ingen som kan uttrycka sig och sjunga Adeles låtar så som hon gör!

Nae, nu ska jag göra nått vettigt. Puss&Kram


Två bilder på lilla söta Chili :) 






Kommentarer
Postat av: ebba (:

blogga oftare du tar ju så fina bilder :D

2011-10-25 @ 16:10:40 - http://eebbaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: