19 November

Och snart är det dags att börja julpynta till första advent. Tycker det blir så mysigt när allt det röda kommer fram och alla julgardiner kommer upp, och julstjärnorna i fönstren! :) Men i några veckor räcker det sen kan det bli sommar igen. Drömma kan man ju alltid ;)

Nu har man varit hemma i ungefär två dagar och det känns inge bra, jag vill verkligen tillbaka. En vecka var alldeles för lite. När vi satt och väntade på bussen till flygplatsen hem kändes det som att man nyss hade kommit dit. Egypten rekommenderar jag verkligen och åka till, kanske inte direkt nått partyställe om man vill åka med vänner för att festa. Men om man åker för att få värme och sola och bada så är det perfekt. :)

Alla har så mycket fördomar om Egypten om att man bli dålig och så vidare. Man varken jag eller Jonas blev det, vi var väldigt noga med att sprita händerna efter varje gång vi hade haft kontakt med deras pengar eftersom det är där den värsta bakteriehärden är. Tror också det har med att göra hur mycket ute man äter på olika ställen. Vi hade ju All Inclusive och åt bara på hotellet och där måste de ju vara så noga som de bara kan för att man ska vilja komma dit igen. Ute på stan är de nog inte lika noga med hygien och kvalitet på mat. 

Jaja igår hade vi tjejmys i alla fall. Först gick jag hem till Carro och Therese, Madelene och lilla underbara Isabelle kom dit. Bebismys är det bästa som finns och jag blir som förtrollad, haha. Innan Madelene och Isabelle kom så satt vi andra och pratade om en massa och min mun gick i ett. Men när Madelene och Isabelle klev in så blev jag knäpptyst och hade bara ögonen på lille Isabelle haha. Ja Madelene har i alla fall en helt underbart sät dotter! :) 

Sen när Madelene och Isabelle gick hem så gick Therese, Carolina och jag och hämta mat och sen hem till mig för att se idol. Sen satt vi och pratade enda till klockan 1 på natten! :) Jätte mysig eftermiddag/kväll med underbara vänner! :) Nu längtar jag tills lille bebisen i Carolinas mage kommer ut, ännu mera bebismys :) hihi. 

Jaja, dags att sluta skriva jobbigt med all denna text. Får se vad som sker idag helt enkelt :) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: