Sluta röka, dag 1!

Ja, ni ser rätt. Jag ska ge det ett försök till nu tänkte jag, har haft viljan där i några dagar men har inte haft den hela vägen. Men idag kom den och jag bara bestämde mig igen. Slutade i Januari 2010 och höll upp till i april, maj någonstans där. Sen var det studenten och utlandresa som gjorde att jag började igen. Jag åkte dit på att jag började ta några bloss hit och dit, och nu vet jag ju det denna gång. Att det kan jag inte göra för då börjar jag lika fort igen. Men jag hoppas verkligen att det håller i sig den här gången, och att viljan stannar kvar. Tog min sista ciggarett vid halv 11, 11 idag. Och jag hoppas absolut att det är min sista för resten av mitt liv. Men vi får se, man ska aldrig lova nått, har jag lärt mig :) 

Jaja, var hos Mikaela igår ettag och mös, så passade på att ta lite bilder på Ville och Smuffan. Så här kommer dem!













Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-05-11 @ 09:00:40
Postat av: maria

Jag håller tummarna för att det ska gå bra

med rökstoppet:)

Fina bilder!

2011-05-11 @ 09:05:13 - http://mariasbilerblogg/blogspot.com/
Postat av: maria

Fel adress i förra inlägget...

2011-05-11 @ 09:07:35 - http://mariasbilderblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: