Photoshop

Har suttit och lekt lite i photoshop, och ju mer man lär sig desto roligare är det. I början förstod jag ingenting utav nått och tänkte att det var för svårt och att jag struntade i det. Men jag var envis och såg på många dvd:er från moderskeppet.se. Och de var verkligen till en jätte stor hjälp. Det är därifrån jag lärt mig i princip allt. Så nu när man har grunderna så är det så mkt roligare att sitta och pyssla lite själv och dona :) 

Lägger upp en före och efter bild som jag har fixat och redigerat precis nyligen :) 

FÖRE


EFTER


Har klonat bort kopplet bland annat, och lagt på lite grönare färg och kontrast på bakgrunden. Dock så överdrev jag en hel del med färgerna, för att ni skulle kunna se lättare också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: