Ingen ork eller lust till något...

Detta blir inget roligt inlägg känner jag. Känns som allt på något sett går i medvind, trots att det har ljusnat upp många saker i mitt liv hittils. Men mitt humör sitter inte riktigt på plats på grund av den här jäkla sluta röka grejjen jag kom på hipp som happ. Jag säger alla till er som har kommit upp i tonåren, BÖRJA ALDRIG RÖKA. Det är inte värt det, då den dagen kommer när man vill sluta röka. Det är inte coolt, när man kommer upp lite i åldern så lovar jag er att det är inte coolt längre, det är pinsamt att gå runt med en sån där pinne i munnen. Ciggaretterna har varit en del av mig sen jag var 14, 15 år och har varit en del av mig sen dess. Så det är inte lätt att släppa dem, det är som en del av sig själv försvinner när jag nu slutar röka. Den jag är. Det gäller bara att ta sig i kragen och hålla ut när det är som jobbigast, det har varit en del av ens liv. Man måste bara stå ut den tiden tills man vänjer sig, man får lära sig att vänja sig vid att vara en icke-rökare. 

Ja, det är inte lätt men det går framåt. Och den här gången hoppas jag verkligen jag klarar det, men den här gången vet jag att man aldrig ska säga aldrig. Men den här gången så har jag kämpat mig igenom de värsta dagarna utan att ha tagit till något annat än nikotinhjälpmedel. Det känns bra. 

Nae, slutpratat om den där jäkla rökningen nu ;) Var uppe hos Jonas pappa och Eva igår och fikade och åt grillat, mums! Passade på att ta med mig kameran och ta lite kort. Men har inte haft någon ork till att redigera dem tyvärr, så vi får se om jag fixar det imorgon istället :) Men det gör jag nog. 

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: pysseliten

kämpa på tänk på alla saker du kan köpa istället för cigg :)INREDNING jag shoppa lite på Lagerhaus i går fynd kolla bloggen ,Fat för 7:- muggar för en femma :) Ska göra ett nytt fruktfat :)

2011-05-18 @ 08:15:29 - http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: