27 Maj

Jahopp, är sugen på att börja röka igen. Många undrar nog hur man kan vara sugen på att börja igen när man har klarat av att vara bort ifrån det ettag. Men allt känns så tråkigt, det är verkligen tråkigt att inte längre röka! Det är helt sjukt hur små jäkla pinnar kan styra ens liv så dant. Men jag hoppas att jag håller i mig, och ja, jag har tjuvrökt två gånger, igår och idag. Och ångesten jag får efteråt får mig att fortsätta att hålla upp. Så jag hoppas verkligen att jag klarar mig igenom det här som jag känner nu och att känslan av att allt är så tråkigt försvinner. Jag vill ju röka, men endå så vill jag inte! En konstig känsla helt enkelt. Håll tummarna för mig. 

Passar på att lägga ut ännu mera nya foton jag tagit under veckorna som gått! 











Kommentarer
Postat av: ANNA'S FOTO

Nu är finalisterna uppe på bloggen kika in om du blev en av dom! :)

2011-05-29 @ 16:54:03 - http://annasfoto.webblogg.se/
Postat av: ebba (:

förälskad i första bilder :D

2011-05-30 @ 17:32:46 - http://photobyeebba.blogg.se/
Postat av: pysseliten

TACK för bilderna dom vart ju super fägerna är ju så fina :) Kolla mot min sists bild vilken skillnad det är Kram !!Ps Ebba vill inte ha katt hon var helt knäck efter att ha varit och städat efter tias och deras idag :))))

2011-05-31 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: