Trötter

Ja, det kan man lugnt påstå att man är. Det var jätte kul idag att få hoppa in om vikarie på dagiset i Eneby, alla barn var så goa och glada för det mesta hela tiden :) Det var ju inte så stora barn utan upp till 4 år bara, så det var en hel del att hålla kolla på. Och jag som inte är van i huvudtaget, är helt slut nu. Men det var riktigt kul :) så idag har det varit lek och bus hela dagen. :) 

Tur att jag alltid har varit engagerad i syskonbarnen och lilla lillebror o alla andra barn. Annars hade det nog varit lite svårare att komma in i det bara på en dag. Kändes som det gick bra i alla fall och att de var nöjda med mitt jobb  både barnen och personalen. Så det känns bra :) Så nu ska jag ju jobba på Nyköpng smådjurklinik från den 13 Juni till den 19 Augusti, sen får vi se om de ringer in mig nått från Eneby efter det ;) Får hoppas på det bästa så att det blir mycket jobb framöver. :) Nu längtar jag verkligen till att börja i Nyköping ska bli riktigt kul och skönt att komma igång det känner jag verkligen nu! 

På måndag drar jag och Jonas till Stockholm, och stannar över hos Jonas syster Linda och hennes sambo. Jonas och jag ska hälsa på dem, och sen ska vi även åka till djurgården, skansen och sen hade vi tänkt oss att gå på cosmonova och nått museum :) Ska bli kul att hitta på lite smått, och åka på en liten tripp. Får se om vi hinner med lite skärgårdsresor och åka ut till pappas land nått på våran "semester" tillsammans, men det ska hinnas med innan jag börjar jobba ska vi nog se till :) 

Men men nu ska jag slänga mig i soffan igen, och bara njuta av att för en gång skull vara trött på riktigt! :) 
Puss&Kram











Kommentarer
Postat av: ebba (:

sv; jo tålamod ja , men mitt tålamod är ungefär lika kort som mammas ;) vill kunna redigera bilder ljusare och så & kunna fota med svartvitt om det går med min kamera , men vet inte hur man gör ):

2011-06-26 @ 19:52:57 - http://photobyeebba.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vad duktigt du är på att fotografera.Har du några bra foto tips?

2011-07-12 @ 21:06:29 - http://lovisasbilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: