skit natt

En riktig skitnatt har det varit inatt. Har inte sovit något i huvudtaget känns det som. Hatar när dessa nätter kommer när man inte kan koppla av riktigt och när det inte går att sluta ögonen. Fick sova runt tre timmar ordentligt i alla fall. Men dock sov jag så ytligt så jag vaknade så fort chippen började äta sitt torrfoder. haha.
Ibland är det inte så kul att vara lättväckt! Men idag är det ju i alla fall Fredag och efter jag jobbat så ska jag ju hem och bara njuta av att det är helg. Och då får jag ju sova.

Nu längtar jag tills jag kommer till jobbet, då jag ska fixa med bilderna lite till. Måste bli lite mer hajj på det här med photoshop ;) Men det tar sig sakta men säkert. :)

Nae, nu ská jag slänga mig i sängen innan bussen går. Slänger upp några bilder sen när jag blir klar. Får se om jag hinner klart på jobbet eller inte!  Puss&Kram


En gammal bild <3 Ja, där hade jag svart hår, dock så färgade jag det mörkbrun för det mesta. Ja, ett överpreparerat hår hade jag i alla fall. Äntligen har jag fått ner färgen!


Kommentarer
Postat av: Theréz || several passions - one blog

SV: Okej :) ja det viktigaste är att du är nöjd med dina bilder :)

Men att vara i skuggan är bra för att få bort skuggor i ansiktet på modellen. Jag tycker reflexskärm är lite krångligt. Svårt att hålla om man ska fota samtidigt, hehe ;)

2011-02-25 @ 10:45:04 - http://zereht.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: