Mår inget vidare

Hoppas bara inte jag blir ordentlig sjuk. Men får hoppas att det blir bättre tills imorgon. 

Har suttit och lekt lite med photoshop och även i Digital photo professional. Det sist nämda programet är kanon, enkelt att använda och går även att redigera sina bilder i raw-format och i "vanligt" format :) Photoshop är med självklart kanon, och det är super kul att sitta och pyssla med. 

Slänger in en bild jag redigerade om i Digital Professional :) 

Före




EFTER



Skulle vilja ha beskärt bilden lite ser jag nu. Men det orkar jag inte nu i alla fall, så det får vänta :) När man har dessa program nu så kan man sitta och pyssla med alla de bilderna som har blivit dåliga man tagit, de som alltså har legat i en ensam mapp någonstans och aldrig använts till nått och försöka få dom till att bli riktigt bra. Riktigt kul, helt plötsligt får man massa "nya" kort att lägga till sin samling ;) 

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg. Nu ska jag fortsätta att redigera lite bilder! :) 

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: