Lite nya bilder

Ja, idag har jag fotat lite. Blev sugen på att ta lite vattenbilder men det blev verkligen inte som jag ville ha det. Vissa gånger när man fotar får man till det precis som man vill ha det, och andra dagar så går det bara inte. Idag var det en sådan dag då det inte riktigt gick och få till det som jag vill det. Men lite bilder fick jag till i alla fall och tänkte slänge ut lite nya bilder på min fotosida snart också. http://www.wix.com/emelieelina/portfollio :) Men först lägger jag upp lite bilder här på bloggen. 

Denna veckan fick jag tag i min handläggare, jag berättade att jag var besviken på att det tar så lång tid och att det inte var så kul att gå hemma och inte veta om det går framåt eller vad som händer. Han sa att han lovade att ringa till socialkonsulten och sen lovade han flera gånger i telefonen att han skulle ringa upp mig den här veckan eller skicka ett mail. Dock har jag inte fått något mail eller han har inte ringt. Om man lovar något får man f*n hålla det. Så på Måndag ska jag ringa och  prata med någon annan på Af och fråga om det är såhär det ska vara och gå till.

Igår hade jag verkligen en sådan dag jag bara ville gå under jorden. Var riktigt ledsen, är inte direkt social längre och känner att man inte riktigt orkar umgås med sina vänner lika mkt som man kanske skulle vilja. Men endå så vill jag ha Jonas här hemma, men med Jonas behöver man inte "umgås" hela tiden, man kan sitta tyst och bara vara. Men när en vän kommer och hälsar på så känner man att man vill umgås när de är här. Det är svårt. 
Men ja, det ordnar sig väl. Men vissa dagar är extra svåra att vara positiv. 

Nog med deppsnack :) Lägger ut lite nya bilder nu! 



Attans fick bara in en bild, sen slutade uppladdningen fungera. Får prova igen att lägga in de andra senare. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: