Får bli en fotodag idag

Ja, det ska fotas lite idag. Mattias söta lillasyster Ebba skulle komma till Mattias och Louise när han slutat jobbet och då ska jag fota henne och Chili lite och lite bilder bara på Ebba. Får se om vi tar några bilder ute också i det här underbara vädret. Sen tänkte jag att jag skulle ta lite naturbilder och sånt. Hoppas jag får till några bilder idag. 
Vissa dagar så får man till det som man vill ah det och andra dagar inte. Så får hoppas det är en bra fotodag idag :) 

Jaja, idag är jag i alla fall ledig. Skönt och jag skulle ju ha städdag och det idag. Men jag blev på hugget igår när jag kom hem så direkt när jag kom hem från jobbet så började jag att städa så allt sådant är gjort idag :) Så skönt att vakna upp och inte ha en massa måsten att göra på morgonen :) 

Det blir väl ett inlägg sen med lite nya bilder då! :) Hoppas jag får till det nu bara! ;) 

Puss&Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: