6 Februari

Det blev inget inlägg igår heller med lite av de nya bilderna jag tog häromdagen. Så tänkte ta det nu istället. 
Vi har precis kommit hem från Jonas pappa och Eva. Har ätit lite mat och sådär, alltid lika gott! :) Nu längtar jag bara tills ikväll, solsidan :) Jag älskar det! 

Ja, igår beställde Jonas och jag köksbordet på jysk jag har spanat in länge! Så det kommer antagligen nästa vecka. Men det blev sex stolar istället för fyra :) Det kommer bli jätte fint! Äntligen! :) Blev riktigt billigt också om man tänker på hur dyrt det är med köksbord och sånt idag. 

Slänger in några bilder nu i alla fall, har inte så mkt att skriva. Puss&Kram







Kommentarer
Postat av: Nikol

Vilken söt katt :D Vad heter han/hon?

2011-02-07 @ 07:15:43 - http://nikooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: