22 Februari

Fick vara ledig idag på dagen. Frågade Camilla igår om hon kunde ta dagen och jag kvällen och det kunde hon :) Så skönt att bara jobba halvdagar, det går ju så fort. Så skönt att vara hemma lite idag, när Jonas är ledig också. Åker med han in till jobbet sen, när han börjar eftersom han med börjar sent idag. 

Just nu är han ute med Chippen i kopplet, Ronja och Jonas pappa är här. Så dem är ute alla fyra en sväng. Dock så tycker inte Ronja om katter så mkt, men Chippen älskar ju hundar. haha. Tycker det är så sjukt att Chippen hatar katter, men han älskar hundar och blir helt till sig. Undra på om han ser sig som en hund själv? Det har nog med att göra lukter och sådant där också. 

Skulle börja städa här hemma för det ser ut som en svinstia, dock så känner jag att jag inte orkar det nu innan jag börjar jobba. Men det får väl bli till helgen eller nått annars. Jag får väl stå ut att se skiten helt enkelt. 

Jaja, nu ska jag väl bara slappa lite hade jag tänkt. Puss&Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: