17 Februari

Börjar känna mig lite pömmsig, så snart dags för sängen känner jag. Ikväll får jag ha Jonas hemma för idag gick han av jouren :) Skönt. Imorgon ska vi åka in till stan, ska bland annat åka in till ungsomsmottagning och hämta ut recept för nya p-piller. Känns som att det är sista året jag tar ut dem. Ett år till sen får jag lägga det där med preventivmedel på hyllan, haha. :) Efter jag varit där ska vi åka och handla lite och kolla runt lite inne i stan. Så tråkigt när man inte har pengar, eller jag har ju en del sparat men allt sånt ska ju gå till resa. Om det blir någon det beror ju helt på jobb och sånt. Men hellre ett jobb än en resa, resor kan vänta så länge jag får ett jobb. 

Jaja, Jonas sitter och spelar och jag sitter nu här. Är trött som attan, men endå så känner jag mig rastlös i samma veva på något konstigt sätt. Jonas blev nog galen på mig förrut när jag pratade så öronen nästan blödde på honom haha. Men vadå, jag har ju i princip nästan varit ensam här hemma hela veckan när han har jobbat så mkt. Så då är det väl inte så underligt? ;)

Har inte så mkt mer att skriva, så jag säger gonatt här. Slänger ut lite gamla bilder sen förr i tiden. 



Jag och min lille ögonsten Nemo, 2006. 


Jag med mitt blonda hår, eller gula men eftersom det är en svartvit bild så syns det ju inte hur gult det var ;)


Mitt urinprov, när jag hade riktigt ont i kisseriet. AJAJAJ. 



Carro och jag, inte så värst stora :) haha. 


Fyllon ;) 



Herregud vilket kort haha. Mina rosa militär byxor, jag bara älskade dom. Nu kan jag inte riktigt förstå det haha. 



Mikaela och jag första dagen på omvårdnadsprogrammet på Ebersteinska. Mikaela stannade kvar, men jag kände snabbt att det inte var något för mig. Så jag hoppade av efter någon månad :) Men det var ju tur annars hade jag ju aldrig fått gått på Himmelstalund! :) 



Nae, nu räcker det för idag. GODNATT :D




Kommentarer
Postat av: Theréz || several passions - one blog

Va roligt att se gamla bilder på dig. Riktigt kul att se :)

2011-02-18 @ 14:59:44 - http://zereht.se
Postat av: pysseliten

skruvar ni bord nu :))

2011-02-18 @ 21:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: