16 Februari

Jobbar idag till 22.00. Har sovit jätte dåligt inatt som alltid nu för tiden när jag vet att jag ska upp. Så känner mig verkligen som en zombie. Känns nästan som jag är bakfull på grund av att jag knappast inte sovit en blund inatt.
Får hoppas dagen går fort i alla fall :) Får roa mig med att dricka varm chokladoch en massa kaffe och expresso från nya kaffemaskinen de har införskaffat hit :) Till och med med Touch skärm, vilken lyx ;) haha.

Igår träffade jag ju Mikaela :) Vi åkte in till stan och käkade och införskaffade mig lite krukor på lundby blommor som hade tio kronor på allt som fanns kvar i butiken igår innan de lägger ner :) Jag blev kär i dem, men har dock ingenstans att ha dem en så länge :) Kanske lägger in en bild på de imorgon. Handlade även en tjocktröja på Gina på rean för endast 49:-. Så sammanlagt betalde jag 108 kronor för 3 mellanstora krukor, 3 små krukor och en tjocktröja, det var väl ett bra kap? ;)

Nu längtar jag till Torsdag då Jonas går av jouren så jag får ha honom lite hemma ;) hehe. Känns som vi nästan inte träfas nått när han har den på grund av att han jämnt får så mkt jobb nu på vintern. Och han kommer nog tycka det är väldans skönt när han kommer hem efter jobbet på Torsdagen och kan sätta sig framför tvspelet och dricka en kall öl ;) haha.

Jaja, har inte så mkt mer att skriva för tillfället. Men man vet ju aldrig om jag återkommer senare när jag försöker fördriva tiden ytterligare :)

Puss&Kram Slänger in lite gamla bilder när jag endå håller på, det får ni nöja er med ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: