1 Februari

Tänk vad tiden går fort, det är redan första Februari. Hela 2010 kändes som det bara sprang förbi och jag känner på mig att det här året kommer kännas likadant. Nu längtar jag till våren och sommaren, då man kan ta lite mer foton och utvecklas ännu mer med min lilla kamera :) 

Sitter för tillfället hemma och väntar på att bussen ska gå in till stan. Hatar att åka buss, det är bland det värsta jag vet. Men vad ska man göra när man inte har råd med en bil än så länge. Lägger in lite fler foton som jag tagit som jag tror ni inte sett förut. För senare idag blir det inga direkta bildinlägg för datorn inne i stan har jag inga bilder på tyvärr. :) Såhär kommer de. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: