Photoshopfix

Ja som rubriken lyder, jag har verkligen kommit in i en peiod då jag kan sitta framför photoshop hur länge som helst och experimentera och fixa! Det är så kul så tänkte lägga ut efter & före bilder istället för före och efter bilder! ;) Nae, men den här gången blev det snyggast annars smälte bilderna ihop så det är pågrund av det som det blev så denna gång. Vilken bild blev bäst? Efter eller Före? :) 

Chippen blev alls inte min Chippen på bilden, hans lilla snea mun han får av att bara vara helvit på ena läppen gör så att han är min Chippen helt enkelt! Men tyckte det var roligt att se hur han skulle se ut med jämn färg på båda sidor ;) 








Kommentarer
Postat av: ebba (:

sv; jo det är klart , men mamma tycker att det är för dyrt :/

2011-12-03 @ 22:50:59 - http://eebbaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: