Mosters Prinsessa, hela 5 år!

Tänkte bara lägga ut några av bilderna på födelsedagsbarnet Pim! :) Mosters lilla tjej. Finns massa andra kort också från dagen men redigerade och förminskade bara några bilder lite snabbt för att kunna göra ett nytt inlägg.
Och eftersom det är Pims 5:års dag idag så får hon ta upp all plats i bloggen idag tyckte jag :)  
Var trevligt hemma hos syster yster och Fredda och det fanns mkt gott att äta ;) mums. Duktiga syster :) 
Jonas åkte hem lite tidigare, han har jouren så han var lite trött och sen blir han lite nervös när det är barn som springer och gapar och leker överallt. Hur blir det sen när man får egna? ;) haha. Men jag åkte med Lotta hem istället (min morbrors sambo). :) Mysig dag och nu ska jag slappa och vila ryggen! 

Puss&Kram 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: