Har fått tag i lite nytt

Inom photoshop. Har faktiskt fått hem en bok av Scott Kelby om photoshop Cs3 som jag har. Verkar vara ganska så bra faktiskt, trots att det blir ganska tröttsamt att läsa fakta på fakta hela tiden så är den riktigt pedagogisk upplagd så man förstår. Men det bästa köpet är det jag fick hem idag som jag budade hem från tradera. En dvdkurs om photoshop från moderskeppet. Har ju redan tittat på grundkurs dvdn som finns att ladda ner gratis på deras hemsida som är http://www.moderskeppet.se :) Så tyckte det var dags att gå vidare lite nu så jag budade hem det bästa ur kamera och bild dvdn. Finns även en tvåa också och en hel drös med andra dvdkurser. Och dessa dvder är verkligen bra, de är bra upplagda och "läraren" som håller i kursen är jätte bra för han vet och kan exakt förklara så man verkligen förstår. Så dessa dvder rekommenderar jag verkligen. Och om man är totalt nybörjare så som jag var så titta på grundkursen som är gratis och som finns på deras hemsida. Bara den kursen lär man sig extremt mycket utav. Ett litet tips om någon skulle vara intresserad :) 


Boken av Scott Kelby.
Bild lånad från bokus.se


Dvdn från moderskeppet.se.
Bild lånad från moderskeppet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: